Nieuwe look voor Bimi
Geplaatst op 25 oktober 2022
Theresa Richards, Senior Marketing Manager van Bimi broccoli zegt: "We zijn blij met het nieuwe ontwerp en hoe positief het werd ontvangen tijdens het
consumentenonderzoek. Het is altijd een uitdaging geweest om in een drukke winkelomgeving op te vallen. Maar door de heerlijke smaak van Bimi broccoli, de
voedingsinformatie en verschillende manieren waarop je Bimi gemakkelijk kunt bereiden op de verpakking te vermelden, hopen we dat meer mensen voor Bimi
broccoli kiezen."
Tijdens het onderzoek, uitgevoerd door Hall & Partners, vertelden 450 consumenten uit Spanje, Duitsland en Denemarken ons hoe belangrijk het voor hen is dat groenten
en fruit zo vers mogelijk worden gehouden, zodat ze zo lang mogelijk houdbaar blijven. Deze bevinding werd bevestigd nadat via social media rechtstreeks met Bimi
consumenten werd gesproken.
Richards vervolgt: "We weten dat mensen zich zorgen maken over de inflatie en de kosten van het levensonderhoud nu we de winter naderen. Daarom is het belangrijk
voor ons om te communiceren hoe onze verpakking ervoor zorgt dat Bimi broccoli tijdens de doorvoer, maar ook in de winkel langer vers blijft."
Daarnaast concludeerden consumenten uit het onderzoek dat de nieuwe kleuren, de beschrijving en het licht zoetige en nootachtige smaakprofiel dat Bimi broccoli
onderscheidt van andere broccolisoorten, Bimi een ware eyecatcher maakt waardoor men nieuwsgierig wordt en Bimi broccoli wil proberen.
Meer nieuws