'Slopertje' live in uitzending gelanceerd

'Slopertje' live in uitzending gelanceerd

Force Group uit Naaldwijk heeft gisteren een eigen biermerk geïntroduceerd. Live in de radio-uitzending van Paprika Horti Newsradio werden de eerste 'Slopertjes' overhandig aan een afvaardiging van Team Westland.

Barry de Bruin, die de interne organisatie van de Force Group runt en samen met Ron van der Helm eigenaar van Force Group is, liet weten trots te zijn op het eigen biermerk. In eerste instantie is het bier bedoeld voor klanten, maar bij succes gaat het bedrijf het 'Slopertje' naar de commerciële kanalen toebrengen. De eerste gesprekken daarover lopen al, zo liet hij weten in de uitzending van Paprika Horti Newsradio. In World Horti Center, waar deze dagen de Top 2022 Tuinbouw wordt gepresenteerd, werd een speciaal moment georganiseerd om de lancering extra feestelijk te maken. De eerste pakketten met 'Slopertjes' werden overhandigd aan Dirk Huis en René Beukers van Team Westland. Team Westland organiseert diverse evenementen om geld in te zamelen voor het goede doel. Force Group steunt Team Westland al langere tijd.

Force Group in Naaldwijk is de snelst groeiende kassensloper in Nederland. Vroeger ging het erom hoe je zo snel als mogelijk een kas kon slopen, met restmaterialen werd niet altijd even goed rekening gehouden en de slopers werden aangestuurd door andere slopers. Nu gebeurt dat door goed opgeleide voormannen in een projectmanagers rol, die continue een spil zijn tussen de wensen van de opdrachtgever en de WorkForce. Uit die oude tijd stamt ook de term ‘Slopertje’. Om te vieren dat die tijd voorbij is, werd besloten om een eigen biertje op de markt te brengen met dezelfde naam. De ontwikkeling van het biermerk werd begeleid door Jacco van der Graaf van HHM Creative Studio’s.

Luister hier de lancering terug:

 

Bron:

Deel artikel